آرشیو مطالب

 

[تصویر: 89299875446544807448.gif]

تحلیلی بر مراسم Golden Globe Awards 2012 و جدایی نادر از سیمین

فیلم “جدایی نادر از سیمین” مورد اقبال و انتخاب و گزینش بسیاری از انجمن ها و مراکز و نهادهای سینمایی و نقد فیلم قرار گرفت اما اما آیا این استقبال مثلا انجمن منتقدان لندن یا لس آنجلس و یا نشریه گاردین و بالاخره گلدن گلوب و بافتا می تواند معیاری برای شایستگی ها و قوت فیلم فوق الذکر باشد؟ آیا نامزدی این فیلم در بخش فیلم های غیر انگلیسی زبان اسکار ۲۰۱۲ (که با توجه به شواهد موجود قریب به یقین است) نشانی از اوج موفقیت آن خواهد داشت؟ یا به قول معاونت محترم سینمایی اگر آمریکا و غرب بخواهند دشمنی‌هایشان را ادامه داده یا تشدید کنند‌، “جدایی نادر از سیمین” را انتخاب نمی‌کنند! یعنی اگر فیلم مذکور را انتخاب نمایند ، دشمنی هایشان را با انقلاب و نظام اسلامی پایان داده اند؟!

ادامه نوشته

معماری فراماسونری

 
عکس هایی از ویلای جدید نائومی کمبل مدل معروف سیاهپوست جاماییکایی در جزیره ای در
ترکیه که از بالا به شکل چشم جهان بین یکی از نماد های فراماسونری می باشد.
 
منبع:http://antidajal.blogfa.com
ادامه نوشته

احمد الحسن یمانی کیست؟

احمد الحسن یمانی کیست ؟ (قسمت اول) احمد الحسن یمانی کیست ؟ (قسمت اول)

مدتی کوتاهی از عمر فرقه ای جدید به نام انصار یمانی میگذرد که از هر راهی برای ضربه به اصل شیعه استفاده می کند.فرقه ای منحرفه ای آمده است که که به عنوان انصار المهدی که خودشان را شیعه معرفی کرده اند ؛ درحال تبلیغ بیعت گرفتن از مردم با یمانی از طریق اینترنت و انواع مسنجر ها در تمام نقاط جهان هستند

ادامه نوشته

فراماسونری جدید در جبهه جنگ نرم

تشکیلات فراماسونری معمولا در شرایطی که به تدریج پرده از رازهایش بر می افتد ، شروع به پوست اندازی و نو به نو شدن می نماید و خود طی برنامه هایی سیستماتیک شروع به افشاگری علیه سازمان قبلی که از حیض انتفاع افتاده و به اصطلاح دیگر سوخته به حساب می آید، می کند. این مسئله در طی دهه 1340 شمسی مقارن با دهه 60 میلادی نیز اتفاق افتاد.

ادامه نوشته

اهداف شرکتها از نمادهای روی لباس

آیا تاکنون به نمادها-اشکال-اعداد روی لباس خود توجه کرده اید؟اهداف شرکتها از این نمادها چیست؟ شناخت نمادهای شیطان پرستی و فراماسونری و گردانندگان شرکتهای معتبر دنیا اهداف پشت پرده این نمادها و اشکال را مشخص می کند.در این پست به این موضوع خواهیم پرداخت.

ادامه نوشته

سخنرانی حسن عباسی با موضوع به سر آمدن انقلاب - 9دی

دکتر حسن عباسی رئیس مرکز دکترینال امنیت بدون مرز در جدیدترین سخنرانی خود با عنوان به سر آمدن انقلاب - 9دی در مسجد شهید محلاتی مسائل سیاسی و اقتصادی حکومت را مورد نقد قرار داده اند.توصیه می کنم حتما دانلود کنید.

ادامه نوشته

کتابخانه

در این کتب متعددی در زمینه های مرتبط با سایت براس شما تهیه شده که امیدوارم مورد قبول واقع گردد.

ادامه نوشته

MI5 سرویس اطلاعاتی انگلیس

پس از پایان جنگ جهانی دوم بطور کلی 17 بخش از سرویس اطلاعات خارجی انگلستان (MI) در وزارت جنگ وجود داشت. امروز تنها سه سازمان هستند که سرویس اطلاعاتی انگلستان را تشکیل می دهند. سرویس اطلاعات نظامی 5 (MI5) همان آژانس اطلاعات امنیت ملی می باشد که مسئول مقابله با تهدیدهای سازماندهی شده و مخفی علیه انگلستان است. فعالیت محوری این سرویس مبارزه با تروریسم هم در سطح بین المللی (بعنوان مثال القائده) و هم کشوری (بعنوان مثال IRA) است. سرویس MI5 توسط رئیس کل ژنرال جاناتان اوانس رهبری می شود و پایگاه آن در «تامس هاوس» شهر لندن استقرار دارد.

ادامه نوشته

ابلیسک چرا و چگونه بوجود آمد؟

نکته جالب توجه در مورد ابلیسک‌ها این است که این نمادهای پاگانیسم هم‌‌اکنون رواج بسیاری یافته‌اند و در سه قرن گذشته صدها ابلیسک در نقاط مختلف جهان ساخته شده است. شاید بتوان این سازه شرک‌آلود را جزو معدود نمادهایی دانست که تا بدین حد در میادین و اماکن مختلف جهان مورد استفاده قرار می‌گیرند. نمونه‌های مختلف ابلیسک‌ها را می‌توان در کشورهایی چون آمریکا، انگلستان و ... مشاهده نمود. مشهورترین ابلیسک دوران مدرن که در عین حال بزرگترین ابلیسک تاریخ نیز است، ابلیسک یادبود جرج واشنگتن، اولین رئیس‌جمهور آمریکا و از اعضای ارشد لژ‌های ماسونی، است که در قرن نوزدهم در آمریکا ساخته شد.

ادامه نوشته

“والت دیزنی” چگونه ذهن کودکان دنیا را کنترل می کند؟

“والت دیزنی” چگونه ذهن کودکان دنیا را کنترل می کند … ؟! سوالی است که بارها به آن جواب داده شده اما قریب به یک قرن است که شرکت والت‌دیزنی (Walt Disney)، فیلم‌های سینمایی و انمیشن‌های مخصوص کودکان را که حاوی ارزش‌ها و سنن آمریکایی هستند تولید و منتشر می‌کند. این شرکت طی دهه‌ها تبدیل به یک امپراطوری بزرگ شده است که به نوعی می‌توان آن را سردمدار صنعت سرگرمی‌های خانوادگی در جهان نامید. یقینا خوانندگان عزیز بارها در حین تماشای فیلم‌های سینمایی یا کارتونی با نشان این امپراطوری بزرگ و یا شرکت‌های تابعه آن مواجه گشته‌اند.

                                                            منبع:ظهور۱۲

ادامه نوشته

پاشنه آشیل های رژیم صهیونیستی

پاشنه آشیل های رژیم صهیونیستی پاشنه آشیل های رژیم صهیونیستی

صهیونیسم جهانی با حمایت وسیع از این رژیم سعی در برقراری حکومت جهانی یهود در مکانی که سرزمین مقدس می‌نامد،دارد اما ساختار فاشیستی و نژادپرستانه‌ی حاکم بر این رژیم که با سایر قومیت‌ها و نژادها مانند برده‌دار و برده برخورد کرده و در برخورد با مردم خود نیز رویکردی طبقاتی داشته، به عاملی برای زوال آن تبدیل شده است.

ادامه نوشته

آنچه باید درباره مسیحیان صهیونیست (اوانجلیست) دانست

مقاله ای درباره شناخت مسیحیان صهیونیست (اوانجلیست) مقاله ای درباره شناخت مسیحیان صهیونیست (اوانجلیست)

مقاله مهم درباره شناخت بهتر مسیحیان صهیونیست ، که حدود یک چهارم جمعیت آمریکا(۷۰ ملیون نفر) را شامل می شوند.

ادامه نوشته

ارتباط آیین حمل مشعل المپیک با مکاتب سری

لندن خود را برای المپیک تابستان 2012 آماده می کند. جایگذاری مشعل المپیک در هجدهم می 2012 آغاز خواهد شد.این رویداد تشریفاتی که درآن مردم از طبقات مختلف اجتماعی مشعل المپیک را در سراسر کشور میزبان می گردانند مخصوصاً برای کسانی که این سنت را ابداع نمودند حرکتی نمادین محسوب می شود. در اسطوره شناسی یونان، مشعل دار اصلی "پرومتیوس" بود، خدايگاني که آتش را از ديگر خدایان ربود وبه بشریت داد.

ادامه نوشته

سازمان عملیات روانی انگلیس از گذشته تاکنون

محققان و صاحب‌نظران عملیات روانی، تا کنون تعاریف مختلفی از عملیات روانی ارائه داده‌اند اما می‌توان عملیات روانی را سلاحی روانی که با تمام قوا همه ادراک انسان را هدف قرار می‌دهد و او را به تغییر رفتار در میدان نبرد و دیگر عرصه‌ها وادار می‌سازد تعریف نمود. دولت انگلیس به عنوان استعمارگر پیر سالیان درازی به شکل‌دهی افکار عمومی مردم جهان پرداخته ولی تا کنون اطلاعات کمی در خصوص ساختار و سازمان عملیات روانی آن در اختیار محققان و دانش‌پژوهان ایرانی قرار گرفته است. هدف این مقاله شناسایی اجمالی ساختار و سازمان عملیات روانی انگلیس از ابتدای قرن بیستم تا کنون می‌باشد و به دنبال پاسخگویی به این سؤال است که آیا عملیات روانی در فرایند طرح‌ریزی دکترین نظامی و سیاسی  انگلیس جایگاهی دارد یا خیر؟

ادامه نوشته

نقد و بررسی فیلم Priest – در جستجوی خون آشامان ضد مسیح

نقد و بررسی فیلم Priest   در جستجوی خون آشامان ضد مسیح نقد و بررسی فیلم Priest   در جستجوی خون آشامان ضد مسیح

فیلم “کشیش یا Priest ” یکی از تازه ترین آثار سینمای آخرالزمانی هالیوود است که می تواند ارتباط سینمای غرب را با برخی موضوعات محوری این سینما که به کررات روی پرده رفته و سالهاست فیلم های بسیاری براساس این سوژه ها ساخته شده ، نشان داده و همچنین وجه تسمیه حضور ماندگار برخی ژانرهای اصلی سینمای آمریکا ( مانند وسترن ) را بازتاب دهد. “کشیش” یک فیلم پست آپوکالیپتیک یا پسا آخرالزمانی است که برخلاف سایر آثار مشابه ، دوران ثبات پس از جنگ آخرالزمان را به تصویر می کشد که بشر در حال بازیافت زندگی گذشته خود است اما مجددا مورد هجوم نیروی شر ( در این فیلم خون آشامان ) قرار گرفته و آرماگدونی دیگر را در برابر خویش می بیند.

ادامه نوشته

« دانلود مستقیم مجموعه اغوا »



مجموعه مستند " اغوا " محصول گروه بقیه الله و کاری است از منتظر که در 7 قسمت تهیه شده است . این مجموعه تلاشی است در راستای معرفی اساسی جبهه باطل و ساختار آن . همچنین ترفند ها ، توطئه ها و نحوه سلطه این جریان بر وقایع تاریخ از ابتدای خلقت تا جهان مدرن مورد بررسی قرار گرفته است .
ادامه نوشته

واکاوی نماد گرایی ساختمان کتابخانه ی مرکزی لس آنجلس

 اساس تاریخ تمدن غرب ٬ کتابخانه ها بایگانی تاریخ و دانش ملل و نقطه ی ظهور فرهنگ آنها می باشند . کتابخانه های مرکزی چیزی بیش از ساختمانهای بزرگ و مملو از کتاب هستند ؛ این مکانها در حقیقت علائم راهنمائی هستند که دارای معماری ای تاثیرگذار و مملو از هنرهای نمادین می باشند . کتابخانه ی مرکزی لس آنجلس نیز از این قاعده مستثنی نیست.

ادامه نوشته

فراماسونری دجال آخرالزمان است ؟ نیست ؟ (قسمت دوم )

فراماسونری دجال آخرالزمان است ؟ نیست ؟ (قسمت دوم ) فراماسونری دجال آخرالزمان است ؟ نیست ؟ (قسمت دوم )

بازی دو سر باخت! – نام مقاله ای بود که استاد خادم الامام چند مدتی است که در نقد مستند ” فراماسونری جدال آخرالزمان نیست ” در سایت وعده صادق منتشر کرده اند ، نام این مقاله همانطور که پیداست به معنای باخت دو طرف بحث است.در ادامه این پست هم میتوانید قسمت دوم این مقاله را مطالعه کنید…

ادامه نوشته

فراماسونری دجال آخرالزمان است ؟ نیست ؟ (قسمت اول)

فراماسونری دجال آخرالزمان است ؟ نیست ؟ فراماسونری دجال آخرالزمان است ؟ نیست ؟

حتما مطلب ” مستند فراماسونری دجال آخرالزمان نیست ” یادتان است. مستندی که گفته هایی درباره رد مقاله ” فراماسونری دجال آخرالزمان ” را در برداشت اما بعد از مدتی گفتگو دراین باره در تالار بیداری اندیشه بین استاد خادم الامام و حجت الاسلام محسن قنبریان درباره این مسائل ،‌ همانطوری که استاد خادم الامام عرض کرده بودند که مقاله ای جامع درباره نقد این مستند آماده خواهند کرد همانطور شد و به قولشان وفا کردند

ادامه نوشته

نقد فیلم  The Rite

                           

هنگامی در سال ۱۹۶۹ فیلم “بچه رزماری” رومن پولانسکی برپرده سینماها رفت ، در واقع به نوعی نیمه پنهان ماه نمایان شد!یعنی در حالی که تا آن تاریخ کسی از شیطان پرستی و شیطان پرستان و فرقه منسوب به آنها خبری نداشت ، ناگهان جامعه آمریکا و هالیوود با پدیده ای تکان دهنده مواجه شدند که مثل موجود سری فیلم های “بیگانه” درون آنها رشد کرده و بزرگ شده بود و حالا با شکل و شمایلی کریه ، خود را نشان داده و از درون آن جامعه بیرون می زد. هالیوودی که تا آن روز به حضور اخلاقیات و نمادهای مذهبی در آثارش  تظاهر می کرد و به عنوان ویترین جامعه دینی آمریکا، خود را در مقابل سینمای ضد اخلاقی اروپا ، حافظ معنویت و کرامت انسانی می دانست و اینک در برابر یک پرده دری ضد دینی قرار گرفته بود.

ادامه نوشته

خواب‌هاي فراماسونها براي روز 11.11.11

عدد 11 در نمادشناسي فراماسونري، صهيونيستها و يهوديان ارتدوکس، نماد دو ستون دروازه "معبدسليمان"  (هيکل) در بيتالمقدس است که يکي به رنگ سرخ و ديگري به رنگ سفيد است و در همه کلوبها و لژهاي فراماسونري وجود دارد که مهمترين نمود آن، برجهاي مرکز تجارت جهاني نيويورک بود، و 11 ستون افقي سفيد و سرخ پرچم آمريکا که با دو ستون سرخ رنگ محصور شده نيز برگرفته از تقدس همان دو ستون معبد سليمان و رنگ آنهاست.

ادامه نوشته

فراماسونری در قزاقستان

"کاخ ریاست جمهوری که در قسمت مهم شهر قزاقستان"

شهر آستانه در قزاقستان اولین پایتختی است که در قرن بیست و یکم بنا نهاده شد و مقصد نهایی جهان را به خوبی نشان می‌دهد. این شهر رویای یک نفر بود : نورالسلطان نظربایف رئیس جمهور قزاقستان!

آستانه در یکی از مناطق دورافتاده و خالی از سکنه در جلگه‌ آسیا و با میلیاردها دلار درآمدهای نفتی کشور قزاقستان بنا شد و حاصل آن حیرت‌آور است : پایتختی رو به آینده‌ و رمزآلود و دربرگیرندة نظم نوین جهانی در عین حال که قدیمی‌ترین دین [غیر الهی] بشریت یعنی «پرستش» خورشید را گرامی می‌دارد. این شهر هنوز به یک منطقة در حال ساخت و ساز عظیم شباهت دارد، اما ساختمان‌های تکمیل شدة آن به واقع خلاصه‌ای است از رویای پنهان نظر بایف.

ادامه نوشته

13 خاندان بزرگ فراماسونری

13 خاندان معروف یهودی دنیا   خاندان آستور 13 خاندان معروف یهودی دنیا   خاندان آستور

حتما در تصویر هرم ایلومناتی طبقه انجمن ۳۰۰ خاندان را داده اید ،‌درباره این طبقه اینگونه نوشته اند : در این طبقه ۳۰۰ خاندان ثروتمند یهودی معرفی می شوند که زیر نظر ۱۳ خاندان تاجدار دنیا را اداره می کنند.این ۳۰۰ خاندان به قدری ثروتمنداند که ثروتشان در مخیله من و شما نمی گنجد.این ۳۰۰ خاندان یهودیانی هستند که نامشان کمتر به گوشمان خورده یا اصلا به گوشمان نخورده است. خاندان روچیلد ، خاندان راک فِلِر ، خاندان مِندِز ، خاندان آبنادانا ، خاندان بِنونیزد  و غیره از آن دسته اند.

ادامه نوشته

دانلود مستند سقوط جمهوری اثر الکس جونز

مستند “سقوط جمهوری” توضیح می دهد چگونه کارتل های شرکت های بزرگ اقتصاد آمریکا را با طراحی از قبل،نابود کرده اند.رهبران سیاسی اعلام می کنند که زمان دولت جهانی فرارسیده است و دلار باید با یک واحد پول جهانی جایگزین گردد…این مستند بیان می کند که چطور اباما به صورت گستاخانه ماده یک بخش نهم قانون اساسی را با نشستن بر کرسی ریاست شورای امنیت سازمان ملل متحد زیر پا گذاشته است.

ادامه نوشته

بافومت را دقیق تر بشناسیم

بافومت را دقیق تر بشناسیم (تخصصی) بافومت را دقیق تر بشناسیم (تخصصی)

بافومت موجودی است معماگونه و دارای سر بُز که در نمونه‌های فراوانی از تاریخ علوم سرّی از آن یاد شده است . از شوالیه‌های معبد در قرون وسطی و فراماسون‌های قرن نوزدهم تا جریانات نوین علوم سرّی ، بافومت همیشه مورد بحث بوده است . اما براستی بافومت زاییده کدام تفکر است و مهمتر از آن ، مصداق واقعی این چهره نمادین چیست؟ این مقاله نگاهی دارد به ریشه‌های بافومت ، مفهوم مبهم آن و نفوذ آن در فرهنگ عمومی …

                                                                                       با تشکر از: ماسون یاب

ادامه نوشته

رفتار شیطانی در بازی های کامپیوتری

بازی های کامپیوتری و القای رفتار شیطانی بازی های کامپیوتری و القای رفتار شیطانی

همزمان با ظهور بازیهای ویدئویی، عرصه انتقاد از این بازیها هم متولد شد که در ابتدا بیشتر به جنبه‌های منفی فیزیولوژیک این بازیها پرداخته میشد. در مقاله ذیل که به قلم “شانون لایر” به عنوان ” بازی های کامپیوتری ترویج دهنده شیطان پرستی ” در سایت انتقادی “پاکالرت” منتشرشده میتوانید اعتراف برخی از قاتلین معروف مبنی بر الگوپذیری از این بازیها را به عنوان مهر تأییدی بر این مدعا ببینید.

ادامه نوشته

پینوکیو و مفاهیم راز آلود

مفاهيم رازآلود داستان پينوکيو مفاهيم رازآلود داستان پينوکيو

 “پینوکیو ٬یکی از آثار کلاسیک کمپانی دیزنی ٬ در سال ۱۹۴۰ اجازه ی پخش یافت و هنوز هم مورد توجه کودکان و بزرگسالان بسیاری در سراسر جهان قرار دارد. با این حال ٬ داستان این عروسک چوبی خیمه شب بازی در بر دارنده ی یک تمثیل عمیق معنوی بر مبنای آموزه های سری می باشد که به ندرت در باره ی آن صحبت شده است . در این مقاله ٬ به منشاء این داستان و لایه های پنهان آن خواهیم پرداخت.

                                                                                                       با تشکر از :ماسون یاب

ادامه نوشته

نقد فیلم "داستان یک آدمکش"

نقدی جذاب بر فیلم  داستان یک آدمکش  نقدی جذاب بر فیلم  داستان یک آدمکش

نقدی بسیار جالب و جذاب بر فیلم Perfume : The Story Of A Murderer که محصول ۲۰۰۶ کشور آلمان میباشد ، این فیلم توسط یکی از دوستان عزیزان در چند قسمت اماده شده است که در این مطلب قسمت اول آن را مشاهده خواهید کرد ، مطلب کمی طولانی است اما بسیار زیبا نقد شده ضمن اینکه منتظر دیگر قسمت های این مطلب نیز باشید…

ادامه نوشته

گرسنگي جهاني و مك دونالد

                               ارتباط گرسنگی جهانی و صنعت غذایی مک دونالد ارتباط گرسنگی جهانی و صنعت غذایی مک دونالد

از سال۱۹۷۰، کره زمین به دلیل مصرف گرایی روزافزون و بهره برداری بی رویه کشورهای صنعتی غربی از منابع، ۳۰درصد از ثروت های طبیعی خود را از دست داده است، و اوضاع همچنان رو به وخامت می رود…عامل این مصرف گرایی افراطی، غول های چندملیتی از جمله شرکت های بزرگ غذاهای آماده مانند ” مک دونالد ” هستند که جهان سوم و ساکنان آن را به اسارت گرفته اند…

ادامه نوشته